Esittäytymässä: Eliisa

Blogin kirjoittaminen on mulle uutta, vaikka oonkin jo pitkään kirjoittanut ylös asioita ja omia havaintoja elämästä. En koskaan ole julkaissut yhtään kirjoitustani, mutta kun tää idea yhteisestä blogista syntyi, olin heti täysillä mukana.

Olen Eliisa Räsänen, 21- vuotias yleisurheilija ja tällä hetkellä asustelen muiden tyttöjen tavoin Vaasassa. Yleisurheilussa lajikseni on valikoitunut 400 ja 800 metrin juoksu, joista nyt aion panostaa enemmän 800 metriin päämatkanani.

blogix

Mun elämä rullaa melko pitkälti urheilun ympärillä ja siitä luultavasti tulen kirjoittamaan eniten. Urheilijan arkea on tietysti säännöllinen treenaaminen, mutta yhtä lailla myös vaikkapa ravintoasiat ja maailmalla kiertäminen leirien ja kilpailujen perässä tarjoavat varmasti hyvää blogiainesta. Ja otetaan toki huomioon, että urheilu on kuitenkin vain osa mun elämää. Luvassa siis yleisurheilua ja kaikkea muuta ilon ja toisinaan mahdottomalta tuntuvan epätoivon sävyttämänä.

Juoksemisen ohella opiskelen viestintätieteitä Vaasan yliopistossa. Aloitin opinnot viime elokuussa, enkä voisi oikeastaan olla tyytyväisempi valintaani. Kotoisin olen Kangasalta, joka tuskin paikkana sanoo yhtään mitään kovin monelle (heh heh), mutta kartalla sijaitsee Tampereen itäpuolella ja käsittää reilut 31 000 asukasta. Lukiota kävin neljä vuotta Tampereella Sammon keskuslukion urheilulinjalla ja valmistuin ylioppilaaksi keväällä 2016.  Vaasaan muuttamisen jälkeen olen oppinut asumaan yksinäni, löytänyt mahtavia ystäviä, kokenut opiskelijaelämää ja ennen kaikkea, motivoitunut taas tekemään töitä urheilun eteen.

blogikuva 2 muokattu

Ja ainiin, sarkasmin käyttö ja huumori kuuluvat todella vahvasti mun persoonallisuuteen ja näin ollen myös kirjoitustyyliin, joten kannattaa varautua siihen jo tulevia kirjoituksia silmällä pitäen. Mut löytää Instagramista ja Snapchatista @eliisaras, sekä Twitteristä nimimerkillä @eliisarasanen.

Kuullaan pian,

Eliisa

One thought on “Esittäytymässä: Eliisa

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s